très Prof.
Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Super vendeurs et super garage – très gentils
Alles perfect in orde
In maart 2026 een nieuwe wagen gekocht bij KGT, super tevreden. Zeer correcte prijs, scherpere prijs vind je niet! Ook de service na verkoop is zeer goed, ik had nog wat vragen nadien en ik mocht direct langsgaan en werd heel vriendelijk verder geholpen. Zeker en vast aan te raden!