Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
La volvo V60 correspondait à ce que je cherchais. Bien conseillé par le vendeur.
Alles is vlot verlopen.
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍