Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.
Vriendelijk professioneel onthaal
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
Garage sérieux et professionnel. Je suis satisfait des différents échanges avec lui et très content de la voiture achetée.
Heel vriendelijke alles verliep vlot