Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Anne V
Vlotte bediening correct heel tevreden.
Daelemans Nick
Vlotte verkoop, aangename, professionele en vriendelijke verkopers
Marthe Van de maele
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Thomas M
Merci
Bah
Goede communicatie.
Duidelijke uitleg en slen geholpen.