Heel vriendelijke alles verliep vlot
Prima service!
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Alles is verlopen zoals afgesproken
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.