Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Goede uitleg stiptheid , en correct
Alles in orde
Ik had er al eens wagen gekocht.
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Zeer correcte aankoop gehad. Vriendelijke ontvangst. Alle uitleg gekregen en perfecte verdere afhandeling.