Prima service!
Alles correct gegaan, vlotte afhandeling.
accuattest aangemaakt op verzoek, vlotte afhandeling
Alles was prima in orde!
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Ottimo.