Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
Alles verliep perfect
Heel vriendelijke alles verliep vlot