Vriendelijk en gedienstig
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
très Prof.
Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Goede vlotte aankoop van de wagen