Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
– vriendelijk
– behulpzaam
– correct
Correcte uitleg ivm voertuig,
Testrit mag, vriendelijk en aangenaam gesprek.
Niet opdringerig om te kopen .
Je kan er rustig over nadenken vooraleer over te gaan tot aankoop.
Vlotte en correcte bediening. Goede navolging
Goede prijs voor een voertuig in topkwaliteit. Ze zijn niet de goedkoopste op de markt van 2dehands auto’s, maar onderscheiden zich door uitstekende service. Voor de verkoop werd het voertuig niet alleen gekeurd, maar kreeg het ook nog een groot onderhoud. Bovendien een uitgebreide garantie voor 1 jaar. Dit alles inbegrepen in de aankoopprijs.
Zeer tevreden van mijn aankoop, heel vlot proces.