Alles verliep perfect
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
Correcte service en alles volgens afspraken
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Alles is verlopen zoals afgesproken