Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Goede uitleg stiptheid , en correct
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Ottimo.
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen