Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
Vlotte en correcte bediening. Goede navolging
Hij wist direct wat we zochten .Korte uitleg gehad.Op elke vraag een correct antwoord.
Niet opdringerig..
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.