Vlotte en correcte bediening. Goede navolging
Alles prima!
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!
Garage sérieux et professionnel. Je suis satisfait des différents échanges avec lui et très content de la voiture achetée.
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen