Vriendelijke verkopers
– vriendelijk
– behulpzaam
– correct
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Alles correct gegaan, vlotte afhandeling.
Dealer was duidelijk en correct over de wagen. Papieren steeds in orde zoals bewijs van betalingen ed. Voertuig stond tip top in orde en alle formaliteiten zijn zonder problemen verlopen.
Heel tevreden