très Prof.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Easy to communicate the dealer even its holiday
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
De verkoper was behulpzaam en alles was correct.