Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Alles correct gegaan, vlotte afhandeling.
Alles ging vlot en correct.
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!