Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Correct. Vriendelijk. Behulpzaam. Snelle service
– vriendelijk
– behulpzaam
– correct
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Heel vriendelijk en uitstekende uitleg over het voertuig . Na verkoop nemen ze nog contact op of alles ok is
Alles perfect verlopen,aan te raden