Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.
I recently bought an Opel Astra from KGT Trading and had a very positive experience. The car was delivered in good condition, exactly as described, and the whole process went smoothly. Communication was excellent throughout, with quick responses and helpful support. I would happily recommend KGT Trading to anyone looking for a reliable car dealer.
très Prof.
Profesioneel vakman
Alles perfect verlopen,aan te raden