Ottimo.
Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Geen problemen
Alles ging vlot en correct.
Alles correct gegaan, vlotte afhandeling.
Correcte service en alles volgens afspraken