Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
Alles ging vlot en correct.