Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Verkoper is steeds bereikbaar voor alle vragen.
Alles is verlopen zoals afgesproken
Bij de aankoop werd alles correct afgehandeld en waren de verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam!
Goede prijs voor een voertuig in topkwaliteit. Ze zijn niet de goedkoopste op de markt van 2dehands auto’s, maar onderscheiden zich door uitstekende service. Voor de verkoop werd het voertuig niet alleen gekeurd, maar kreeg het ook nog een groot onderhoud. Bovendien een uitgebreide garantie voor 1 jaar. Dit alles inbegrepen in de aankoopprijs.
Geen opmerkingen alles ging snel en was allemaal in orde perfect dus