Alles is verlopen zoals afgesproken
Hij wist direct wat we zochten .Korte uitleg gehad.Op elke vraag een correct antwoord.
Niet opdringerig..
Snelle service en professioneel mensen !
Vriendelijk en gedienstig
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
In maart 2026 een nieuwe wagen gekocht bij KGT, super tevreden. Zeer correcte prijs, scherpere prijs vind je niet! Ook de service na verkoop is zeer goed, ik had nog wat vragen nadien en ik mocht direct langsgaan en werd heel vriendelijk verder geholpen. Zeker en vast aan te raden!