Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Vlotte bediening correct heel tevreden.
Snelle contacten, aangenaam en vriendelijk. Wagen zoals beschreven.
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Zeer behulpzaam , klantvriendelijk , duidelijk , flexibel.
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader