Alles zeer vlot
Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Accueillant, à l’écoute
Heel tevreden
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.