Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
La volvo V60 correspondait à ce que je cherchais. Bien conseillé par le vendeur.
Alles prima!
Heel vriendelijke alles verliep vlot
Hij wist direct wat we zochten .Korte uitleg gehad.Op elke vraag een correct antwoord.
Niet opdringerig..
Vlotte verkoop, aangename, professionele en vriendelijke verkopers