Goede uitleg stiptheid , en correct
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
– vriendelijk
– behulpzaam
– correct
In maart 2026 een nieuwe wagen gekocht bij KGT, super tevreden. Zeer correcte prijs, scherpere prijs vind je niet! Ook de service na verkoop is zeer goed, ik had nog wat vragen nadien en ik mocht direct langsgaan en werd heel vriendelijk verder geholpen. Zeker en vast aan te raden!
Alles is vlot verlopen.
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne