Ottimo.
Snelle contacten, aangenaam en vriendelijk. Wagen zoals beschreven.
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Vlotte en correcte bediening. Goede navolging
Ik had er al eens wagen gekocht.