Alles ging vlot en correct.
Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.
—
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen
Goede vlotte aankoop van de wagen
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!