Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
– vriendelijk
– behulpzaam
– correct
Alles was prima in orde!
Correcte uitleg ivm voertuig,
Testrit mag, vriendelijk en aangenaam gesprek.
Niet opdringerig om te kopen .
Je kan er rustig over nadenken vooraleer over te gaan tot aankoop.
Professionnel