Garage sérieux et professionnel. Je suis satisfait des différents échanges avec lui et très content de la voiture achetée.
Garage sérieux et professionnel. Je suis satisfait des différents échanges avec lui et très content de la voiture achetée.
Snelle service en professioneel mensen !
—
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Goede prijs voor een voertuig in topkwaliteit. Ze zijn niet de goedkoopste op de markt van 2dehands auto’s, maar onderscheiden zich door uitstekende service. Voor de verkoop werd het voertuig niet alleen gekeurd, maar kreeg het ook nog een groot onderhoud. Bovendien een uitgebreide garantie voor 1 jaar. Dit alles inbegrepen in de aankoopprijs.
Zeer behulpzaam , klantvriendelijk , duidelijk , flexibel.