Vlotte bediening correct heel tevreden.
Profesioneel vakman
Heb alleen maar positieve feedback. Kan de dealer zeker aanraden!
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Hij wist direct wat we zochten .Korte uitleg gehad.Op elke vraag een correct antwoord.
Niet opdringerig..
Verkoper is steeds bereikbaar voor alle vragen.