Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!
Heel tevreden
Vlotte bediening correct heel tevreden.
Goede communicatie.
Duidelijke uitleg en slen geholpen.