Ik had er al eens wagen gekocht.
Goede uitleg stiptheid , en correct
Alles verliep perfect
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Prima service!
Vlotte verkoop, aangename, professionele en vriendelijke verkopers