Alles prima!
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Hij wist direct wat we zochten .Korte uitleg gehad.Op elke vraag een correct antwoord.
Niet opdringerig..
Geen problemen
Bonjour,
Merci pour votre professionnalisme et la qualité de votre travail. Intervention rapide et efficace, je suis très satisfait.
Cordialement,