Alles verliep perfect
accuattest aangemaakt op verzoek, vlotte afhandeling
Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Alles prima!
Correcte uitleg ivm voertuig,
Testrit mag, vriendelijk en aangenaam gesprek.
Niet opdringerig om te kopen .
Je kan er rustig over nadenken vooraleer over te gaan tot aankoop.