Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
Vriendelijk professioneel onthaal
Alles ging vlot en correct.
Excellent accueil, très professionnel et très correct. Il y avait 2 problèmes qui ont été résolus immédiatement et sans discussion. Je recommande à 100% pour la qualité des véhicules et le sérieux du service après-vente.
Heel vriendelijke alles verliep vlot
Alles is vlot verlopen.