Accueillant, à l’écoute
Heel vriendelijke alles verliep vlot
Na de eerste kilometers gereden te hebben is er een defect vastgesteld. De mensen van KGT hebben zonder problemen het defect erkend en opgelost.
Verder stond de wagen tip top in orde. Niets op aan te merken.
Correct. Vriendelijk. Behulpzaam. Snelle service
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Correcte uitleg ivm voertuig,
Testrit mag, vriendelijk en aangenaam gesprek.
Niet opdringerig om te kopen .
Je kan er rustig over nadenken vooraleer over te gaan tot aankoop.