Zeer behulpzaam , klantvriendelijk , duidelijk , flexibel.
Zeer behulpzaam , klantvriendelijk , duidelijk , flexibel.
Correcte service en alles volgens afspraken
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
Goede uitleg stiptheid , en correct