Aangename verkoper. Dringt zich niet op.
Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Vriendelijk en gedienstig
Wagen in zeer mooie staat afgeleverd.
Vlotte overname van vorige wagen.
Tevreden klant.
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne