Bonjour,
Merci pour votre professionnalisme et la qualité de votre travail. Intervention rapide et efficace, je suis très satisfait.
Cordialement,
Bonjour,
Merci pour votre professionnalisme et la qualité de votre travail. Intervention rapide et efficace, je suis très satisfait.
Cordialement,
Heel vriendelijk en uitstekende uitleg over het voertuig . Na verkoop nemen ze nog contact op of alles ok is
Ik had er al eens wagen gekocht.
Vriendelijke verkopers
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.