Profesioneel vakman
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Correcte uitleg ivm voertuig,
Testrit mag, vriendelijk en aangenaam gesprek.
Niet opdringerig om te kopen .
Je kan er rustig over nadenken vooraleer over te gaan tot aankoop.
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Vriendelijk professioneel onthaal
Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.