Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
Goede vlotte aankoop van de wagen
ik ben zeer tevreden over KGT trading. Bij de aankoop van een peugeot 208 als eerste wagen voor mijn dochter werd alles snel, vlot en correct afgehandeld van begin tot einde. De communicatie verliep professioneel en afspraken werden perfect nagekomen.
Voor de aflevering werd de wagen bovendien nog volledig onderhouden en werden de 2 voorste banden vervangen, wat ik enorm apprecieerde. Zo kon ik mijn dochter met een gerust gevoel laten vertrekken.
Al bij al een correcte service en een betrouwbare aanpak – zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een kwaliteitsvolle tweedehandswagen!
Heel tevreden
Alles is vlot verlopen.