—
Aangename verkoper. Dringt zich niet op.
Goede vlotte aankoop van de wagen
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.