alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
De verkoper was behulpzaam en alles was correct.
Heel vriendelijke alles verliep vlot
Goede communicatie.
Duidelijke uitleg en slen geholpen.
Super vendeurs et super garage – très gentils
Goede uitleg stiptheid , en correct