Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.
Vriendelijk en vlot in omgang.
Behulpzaam en goed telefonisch bereikbaar.
très Prof.
Heel tevreden
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.