Alles was prima in orde!
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Profesioneel vakman
Zeer goede service
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Prima service!