Ik had er al eens wagen gekocht.
Ottimo.
Alles verliep perfect
Alles duidelijk. Niet opdringerig. Alles correct.
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
Alles ging vlot en correct.