Geen problemen
Vlotte en correcte bediening. Goede navolging
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
Alles is verlopen zoals afgesproken
Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Garage sérieux et professionnel. Je suis satisfait des différents échanges avec lui et très content de la voiture achetée.