Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Prima service!
I recently bought an Opel Astra from KGT Trading and had a very positive experience. The car was delivered in good condition, exactly as described, and the whole process went smoothly. Communication was excellent throughout, with quick responses and helpful support. I would happily recommend KGT Trading to anyone looking for a reliable car dealer.
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
Alles perfect in orde