Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Bonne accueil etant francophone, vendeur sérieux,mon expérience a été très bonne
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Prima service!
Dit is onze 2de wagen bij KGT trading en opnieuw hebben we waar voor ons geld gekregen. Deze mensen hebben kennis van zaken en geven goed advies! Ook de bereikbaarheid achteraf voor onderhoud van de wagen verloopt top! Kortom: een aanrader!!!
Alles perfect in orde
Ottimo.