Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Zeer behulpzaam , klantvriendelijk , duidelijk , flexibel.
Heel goede service staat u bij met de juiste uitleg en zorgt voor een vlotte afhandeling!
Eerste garage die we bezocht hebben om een tweedehands wagen te kopen. Alle wagens die er stonden (een honderdtal) waren allemaal super in orde en proper. Ik heb uiteindelijk een wagen gekocht die ik had gezien op Autoscout. Vlotte, vriendelijke afhandeling. Zeker aan te raden!
Alles is vlot verlopen.
J’avais beaucoup de route à faire et ils ont toujours attendu ma venue, ils ont été très flexible. Les communications étaient claires et fluides