Heel vriendelijk en uitstekende uitleg over het voertuig . Na verkoop nemen ze nog contact op of alles ok is
Heel vriendelijk en uitstekende uitleg over het voertuig . Na verkoop nemen ze nog contact op of alles ok is
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
Verkoper is steeds bereikbaar voor alle vragen.
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Goede communicatie.
Duidelijke uitleg en slen geholpen.
Vlotte bediening correct heel tevreden.